Adventslöpning, SNÖ & musikal

Datum: 2012-12-02 Tid: 12:12:00 Min dag / Lämna gärna en kommentar!

Vilken perfekt överraskning på första advent. Nu har snön kommit hit till Skåne! Och ingen är gladare än jag för det. Hoppade ur sängen i morse (eller typ...tankemässigt i alla fall).

Startade lediga söndagen med långpass med Mårten. Vi möttes upp och sprang genom ett snötäckt (läs: oplogat, halt på sina ställen...mårten bjöd även på en liten vurpa..haha!) Kristianstad. Underlaget må inte vara det bästa, men det var så härligt!! Ljust och underbart. 12,5 km skrapade vi ihop, tack för det!

Sitter nyduschad med laxsoppa framför vinterstudion och mår alldeles förträffligt.
I eftermiddag ska jag och danstjejerna (att vi ens fått ihop två träffar på samma helg är helt sjukt..haha!) iväg på musikal och se "Cats" på Kristianstadsteater. Deras allra sista föreställnig.. ska bli så kul!

Önskar er en glad advent mina vänner!!!

 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Rund är också en form!

Vinterlöpning här idag också. Härligt. :-)

Svar: Härligt! För mig var det lite ovant... men ljust och härligt! Hoppas din tur var bra med :)
None None

2012-12-02 @ 13:13:59
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com
Postat av: Malin

Vad härligt att ni också fått snö nu! Här testade jag nya skidorna för första gången idag. Kul men lite ostadigt ;) Blir mer träning i fjällen. Vi ska till bruksvallarna över nyår. Min familj har en stuga där. Hoppas musikalen är bra! Låter som du haft en bra helg.
Kram!

Svar: Ja underbart!!! Äntligen :) Åh ÅKTE DU SKIDOR?! Blir avis! Är ju alltid lite ostadigt i början... jag ska snart hem också, då är det min tur!
Då brukar du åka dit antar jag, verkar så mysigt där. Då får du se fram emot resan, går snabbt dit!
Musikalen var jättebra! ja tack. en underbar helg faktiskt. Din med hoppas jag! Kram till dig Malin!
None None

2012-12-02 @ 15:04:04
Postat av: sars träningsblogg

åh jag vill med springa i snö :)

Svar: :) Har ni ingen snö, eller du tränar inne..? ;)
None None

2012-12-02 @ 15:06:59
URL: http://monch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0