Fredagskänsla!!

Datum: 2012-12-10 Tid: 20:01:49 / Lämna gärna en kommentar!

Heeeej!
Har haft "fredagskänsla" hela dagen lång!! Var på strålande humör från att jag klev upp till...nu, och har det fortfarande :)
För ikväll åker jag HEM. Upp till Östersund!! Ska bli alldeles underbart!

Naturligtvis stressar jag för att få ihop det sista här. Varför va i tid till tåget någon gång..?! Varför packa så lite som möjligt?

Nu ber vi alla en gemensam bön för att tåget är i tid och att jag kommer upp välbehållen :)

Hoppas eran vecka startat bra!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller absolut tummarna för dig! Här i Sthlm går inga tåg eller bussar som de ska just nu... Trevlig resa hem och mys ordentligt! Kanske fira lite jul i förskott? Förresten, skidorna du önskar dig är precis dem som jag har. Efte två testturer kan jag intyga att dem är riktigt bra! Hoppas tomten hör dig :)

Svar: Jag kom fram :) välbehållen och i tid!! :)Ja det blir lite "julfirande"- lite sådär innan jul!
Jasså har du dom!! Låter bra att du är så nöjd, även efter ett par pass. men bra intryck är alltid bra betyg oftast. Jag hoppas också det :)
Du hänger väl med mig till min nya blogg nu Malin? Hoppas det!
Ha det fint, kram på dig!
None None

2012-12-10 @ 20:20:56
Postat av: Saras Träningsblogg

Gött med fredagskänsla så här en måndag ;) lycka till på resan och ha det så skönt hemma. Åk mycke skidor ;)

Svar: Haha, ja det blir ju vad man gör det till :) Det ska jag ha! tack så mycket!Ha det så bra du med!
None None

2012-12-10 @ 21:24:04
URL: http://monch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0