Ibland blir det extra bra

Datum: 2012-12-08 Tid: 19:32:26 Allmänt / Lämna gärna en kommentar!
Det finns vissa träningspass som man är extra nöjd över att man tar sig igenom. Ett sådant var för mig ikväll. Trots lite sömn, (med tanke på gårdagen) fullt ös på jobbet idag (jag hoppade in som undersköterska idag, på grund av sjuk kollega. Kul med variation! Men sjukt mycket att göra.) och tajt med planer inför kvällen. Jag hade lätt kunnat hoppa det och vilat istället...men jag klämde in ett löppass! (Mårten den svikaren, eller snarare "skåningen" tyckte det var för kallt, haha! Och ja det var det.!). 
 
Med klarblå himmel, solnedgång och hög luft kunde jag inte motstå. Det gick bara inte. Så snabbt hem och bytte om och flög ut. 
Först var jag väldigt seg i benen, trots att jag höll ett lågt tempo. Men det mesta av syran  försvann sen. Blev ett kanonpass!!! 
Skrapade ihop 12,5 km och snittade 5.34 min/km. 

 
Nöjd och glad med både mat i magen och rekord lång dusch är jag typ återställd :)
Dags att göra sig någorlunda anständig för att bege sig till Petra och Jane för lite treligheter :) Så mycket bättre är givet naturligtvis, det ska jag se till! Tidig kväll för min del- jobb imorgonbitti igen. 
 
Ha en skön lördagskväll!! 
 
Kommentarer
Postat av: Saras Träningsblogg

Oj va bra jobbat. Gött att du tog dig tiden till att springa trots en fullproppad dag!

Svar: Tack snälla. Hade väl nått inre driv, när det var så fint väder :) Bra jobbat själv!
None None

2012-12-08 @ 23:52:55
URL: http://monch.blogg.se
Postat av: Jenny

Bästa passen helt klart, grymt jobbat av dig!

Svar: Visst är dom?!! Tack snälla! Ska du säga :)
None None

2012-12-09 @ 06:35:51
URL: http://www.springsmera.blogspot.com
Postat av: mammaspring

Huga! Det var inte precis något långsamt tempo! Heja heja!

Svar: Haha, tack! :) Sprang ifrån kylan tror jag :) Bra jobbat själv med alla dina spännande lopp du har framöver. Galning. Imponerande :) !!Hoppas helgen varit bra!
None None

2012-12-09 @ 20:52:09
URL: http://mammaspring.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0