Resa bokad!!

Datum: 2012-12-02 Tid: 22:58:25 Allmänt / Lämna gärna en kommentar!
JAAA! Nu är resan hem bokad! 
Kan inte förstå att jag är på väg upp till fina Östersund snart. Blir hemma i nästan en vecka!! Blir till att "fira jul", umgås med familj och vänner, slappa, gosa med vovven, känna fjälluft, hänga i Åre  samt åka så mycket skidor som jag bara kan!! Underbart.
 
Alltså, Cats- vilken grym musikal!! Är fortfarande alldeles tagen. Tyckte att den var alldeles fantastisk. Man blir nog extra berörd när man känner en del av ensemblen. De är så begåvade och jag känner mig stolt över dem. Det värsta av allt är att jag själv skulle vara med.... men tackade nej i sista stund när jag kände att jag inte skulle få ihop det tidsmässigt med jobb och så.. Hade i så fall blivit min 5:e musikal på Kristianstad teater. Ren tortyr var det och sitta utanför och beskåda. Det ryckte sannolikt i min gamla danskropp :) Underbar koreografi. Grattis Ola, Åsa och Lena till en succé uppsättning, men framför allt till den enastående ensemblen. 
 
Adventsfika med vänner, Julpynt, scones och chaite till middag, tända ljus och Beck förgyllde min kväll efter det. 
 
Ny vecka väntar! 
 
 

Snart kommer jag!! :)
(foto: communityofsweden.com) 
Kommentarer
Postat av: Cherie | Börja Spring

Vad härligt att åka hem till familjen :)

Svar: Ja tack, det ska det verkligen bli!!
None None

2012-12-03 @ 07:46:59
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Agnetha

Visst var Cats bra.Duktiga Duktiga.Ha en skön resa hem.Kram

Svar: Ja eller hur! Helt fantastiska!! Så roligt att se dig igår. Du är en kämpe du! Bra jobbat. Det ska jag ha, mindre än en vecka kvar. Kram kram!
None None

2012-12-03 @ 10:16:30
Postat av: Maria

Mysigt att fira jul med familjen!!
Skulle gärna se Cats, har inte gjort det ÄN ..
:)

Svar: Ja! Som sagt jobbar jag ju julhelgen, så jag åker hem tidigare och firar lite tidigare :) men det blir mysigt det med! Åh, gör det vid nästa tillfälle, jag fattar i och för sig inte mycket av själva historien, men dansen är underbar! Ha en bra dag Maria!
None None

2012-12-03 @ 11:51:40
URL: http://mariasfavoriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0