Vad hände??

Datum: 2012-12-05 Tid: 10:24:28 Allmänt / Lämna gärna en kommentar!
God morgon!
 
Är fortfarande chockad över gårdagen.. stack direkt från jobbet till gymmet för att hålla i min spinningklass. Gjorde ett försök att "cykla" vilket var en sjukt dålig ide, fick gå med cykeln för att undvika ett trauma... livsfarligt ju!
Höll mina dubbla pass, gick hem, handlade på vägen, lagade mat, åt, duschade, däckade i soffan, SOMNADE. Händer aldrig att jag somnar framför Tv:n. Hur länge då? 4 timmar!!! Helt galet. Behöver jag lite sömn tro? Vandrade upp och hoppade i säng... och somnade lika fort igen. Sådär, 12 timmars sömn. Trevligt! :)
 
Jobbar natt inatt, och ska snart förbereda lite bakning. Julfika med Petra i em :) 
Det är så fantastiskt fint här ute med all snö. Hade aldrig väntat mig detta i Kristianstad så här tidigt. Helt underbart. Måste ju ta med mig längdskidorna hit hemifrån, så jag kan åka lite framöver. 
 
Sätter på dagens andra kanna kaffe, så mysigt att lufsa runt här hemma med en kaffekopp i handen. 
Må gott vänner!
 
 
Kommentarer
Postat av: Saras Träningsblogg

Efter den dagen kanske det inte var konstigt att du slockna i soffan!

Jag har gett upp cyklandet till jobbet nu, nu får det bli spårvagn så man inte slår ihjäl sig i halkan ;D

Svar: Nej det var nog inte det :)Du, det gjorde du rätt i.. Rena fällan det där. Och kul och dra på sig en fraktur eller stukning med träningsförbud på det...usch, nej tack!
Vi promenerar istället helt enkelt :)
None None

2012-12-05 @ 21:07:31
URL: http://monch.blogg.se
Postat av: Petra

Tack kära du för en mysig och mycket utsökt fikastund.
Tack för doggybagen :)
Love U! Puss

Svar: Men du, tack själv fröken. Haha, hoppas du njuter... jag "tror" att jag ska ha ett lager hemma.. men dom försvninner ganska snabbt :)LOVE U! puss&kram
None None

2012-12-05 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0