Dagen efter 3 timmar på spinningcykeln

Datum: 2012-11-25 Tid: 14:37:39 Allmänt / Lämna gärna en kommentar!
Igår var det alltså dags för årets 3 timmars- spinning. Det är ett event som mitt gym ordnar varje höst, har gått på det de senaste åren. Tycker att det ger en bra mängdträning i benen. Och speciellt nu för vad som komma skall.. :)
Passet var som vanligt jätteroligt (än hur det låter, så går tiden faktiskt väldigt fort!), Angelica och Linda skötte sig exemplariskt som vanligt. Bra ös i dom två!
 
Mina ben mår bra idag, inte alls speciellt trötta. Känner mer av min svaga punkt...ryggen. Det är något som jag måste stärka upp ordentligt. Sedan ett par veckor tillbaka har jag ju äntligen tagit tag i styrketräningen, så det blir väl bättre snart hoppas jag.
 
Känner mig lite sliten efter nattjobbet igår, har en natt till som väntar. Har med glädje slappat framför soffan tillsammans med vinterstudion (ÄNTLIGEN!). 
Nu är det dags för häng på julskyltningen i stan och en stor långfika på det! 
Trevligt söndag!
Kommentarer
Postat av: Cherie | Börja Spring

Blir trött i benen av att bara läsa 3 timmars spinning ;) haha

Men visst är det ÄNTLIGEN vinterstudion :) Fick fixat min dator tidigare idag eftersom den inte fungerat på en vecka så sitter bänkad nu och tittar på skidor samtidigt som jag tar igen massa arbete som kommit efter :)

Svar: Haha. Det låter lite för hårt ibland.. dom delar in passet i 6 olika delar, med olika teman i varje. Så det går fort och så är det så himla kul!
hurra för Vinterstudion som sagt! Hoppas du fick något gjort idag! :)
None None

2012-11-25 @ 16:33:59
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Fick gjort en massa som tur var :) Håller på med att starta upp ett företag och sedan har jag en arbetsintervju imorgon så förbereder inför den också :) haha

Svar: Bra! Vad är det för företag? Blir nyfiken... :) Hur gick intervjun????
None None

2012-11-26 @ 09:34:12
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Det är försäljning av Aloe Vera produkter, du har kanske hört om Forever Living? Annars berättar jag gärna mer för dig då det är hälsoprodukter som bland annat ökar upptaget av vitaminer mm som du äter samt att det finns Heat Lotion som är super att smörja in om du är öm, stel eller har träningsvärk :)

Svar: Jaha okej! Det har jag provat, har vänner som säljer. De är verkligen bra!
None None

2012-11-26 @ 22:24:28
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Ja, det är det verkligen. Älskar dessa produkter :)

2012-11-28 @ 09:49:42
URL: http://mammacherie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0