Tack för passet!!

Datum: 2012-11-27 Tid: 22:01:00 Allmänt / Lämna gärna en kommentar!
Jag fullkomligt älskar min spinningklass. Deltagarna är så glada, taggade, starka och bara skitbra helt enkelt!
Dom ger verkligen ALLT. Kämpar, svettas, stånkar och stönar.. Energin är helt enkelt riktigt hög. Ändå är de sprudlande glada när passet är slut? Endorfiner som talar sitt. Underbart!
Deras insats ger mig dubbelt så mycket tillbaka. Fast jag ska villigt erkänna att jag precis har energi så det räcker passet igenom... skulle inte klara av en minut till. 
En vecka är kvar på höstschemat, och jag kommer sedan ha fredagar "After Work" spinning kl 17-18. Så då blir det åka av, det ska icke finnas någon energi efteråt, bara till att hoppa ner i soffan och fredagsmysa :) 
 
Behövde fylla på mitt brödföråd i frysen, så jag bakade lite senare när jag kom hem. Föredrar hellre att baka eget än att köpa färdigt. Blir så mycket godare samt att man kan ha i precis det man vill ha. 
Och jädrans va gott det blev. Lägger ut receptet sen!
 
Håller på att skärpa mig med sömnen. Är dålig på att komma i säng i tid, fastnar alltid med något...
Måste lägga mig i tid, speciellt när jag ska upp 05... så i väg nu Malin!
Hoppas dagen varit bra för er!! 
 
Kommentarer
Postat av: Cherie | Börja Spring

Härligt med spinning, har själv aldrig testat men det blir längre fram :)

Brödrecept mottages tacksamt då jag inte har så många bra liggandes. Föredrar också hemmabakat men det blir allt för sällan jag bakar numera.

Sömnen är jag också kass på, ligger uppe till efter tolv om nätterna och resulterar i att jag kommer upp allt för sent på morgonen.

Svar: Det måste nu, när du får tillfälle!
Visst, ska lägga upp det. Ska bara komma ihåg vad jag hade i :)
None None

2012-11-28 @ 12:53:51
URL: http://mammacherie.webblogg.se/
Postat av: Cherie | Börja Spring

Jag har iofs redan ett pass bokat den 16 mars nästa år när jag ska upp på Blogger Boot Camp kom jag på :D

Problemet är oftast det att komma ihåg när man kanske inte gör efter ett recept :P haha

Svar: Jaha, kul!
None None

2012-11-28 @ 21:38:26
URL: http://mammacherie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0