Tröttast

Datum: 2012-11-28 Tid: 21:21:52 Allmänt / Lämna gärna en kommentar!
God kväll vänner!!
 
Här är en trött tjej som skriver. Jobbat hela dagen, fixat lite grejer efter det, sedan hoppat in och kört spinning för en kollega som blivit sjuk. Med ett kort stopp för mat, så kan man säga att jag lämnade lägenheten 06.25 och kom hem 20,15 ikväll... Men bra :) 
Alltså om det var fart igår på mitt pass, vet jag inte hur jag ska beskriva kvällens pass. En del av dem var elitcyklister. Satt längst fram... Okej, välkommen, haha! Jag fick ju samla mig för att ens kunna prata ordentligt... Jag älskar adrenalinpåslaget som jag får dels av att själv köra hårt och dels se de andra bara pressa sig till max. Log hela cykelturen hem sen. 
 
 
I soffläge intas kvällsfika. En stor skål med kesella, grekisk youghurt, hackade valnötter, mango, pumpafrön, riven kokos.. (Tack min vän Ulrika Hellberg för inspirationen!) till det en äggmacka och pepparmynste. Viktigt att fylla på. Dels efter träning, men även när man flänger runt - det tar energi det med. Skönt trött nu. 
Imorgon blir det "lite" sovmorgon, för att sedan möta upp två pumor för lite lyxig frukost. Fint! Man behöver väl inte spara all "icke-vardagligt" till helgen heller? Har aldrig varit min grej :)
 
Och vet ni, i helgen lovas SNÖ :))))) Hos er med kanske?  Och på tal om snö, har nog fixat så jag kan bli lite långledig snart och då är jag som bums kastar mig på tåget, upp till mitt Östersund. Till familj men ack så viktigt, skidåkningen! :) Hoppas jag hinner få lite mil i benen. 
 
Kram på er! 
Kommentarer
Postat av: saras träningsblogg

Låter som du hade ett riktigt bra pass! Grymt gjort! Åh jag vill ha snö!! Vill med inviga långdisarna för i år :) vi får hålla tummarna! :)

Svar: Det var superbra. Som instruktör blir man helt lysrisk när man har så duktiga deltagare :) Jag vill också ha det! Som sagt ska jag snart hem, och får då äntligen åka! :) Det får vi verkligen! :) Ha en skön kväll!
None None

2012-11-29 @ 06:12:20
URL: http://monch.blogg.se
Postat av: Cherie | Börja Spring

Låter som du haft fullt upp igår :) Blir extra lyxigt när man kan göra de där "helg-sakerna" mitt i veckan tycker jag :)

Svar: Ja du, minst sagt.. men det är roliga saker i alla fall :)Precis, njuta av vardagen lite mer :)
None None

2012-11-29 @ 07:28:04
URL: http://mammacherie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0