Välkommeeeen!!

Datum: 2012-11-24 Tid: 20:44:07 Allmänt / Lämna gärna en kommentar!
Välkommen hit till min nya blogg allesammans! 
Säger hej till gamla och nya bloggläsare, familj och vänner- Hej! :) 
 
Nu startar jag den här bloggen för att hålla motivationen uppe inför två stora mål jag har våren 2013. 
Den största utmaningen för mig blir nog Öppet Spår som jag åker för fösta gången. Dels för att har ytterst begränsad möjlighet till att åka skidor här nere i Skåne och dels för att jag inte vet riktigt vad som väntar mig under de 9 milen genom Dalarnas skogar... men ska bli sååå kul! 
Den andra utmaningen är att sätta nytt pers på Stockholm Marathon (under 3:59 som jag tog i Berlin i höstas). Kan nog inte fokusera på båda samtidigt, även om jag skulle vilja...!
  
Här inne kommer jag säkert att dela med mig om lite av varje. Träning är en stor del av mig, men långt ifrån allt. Mitt yrke lär mig ta vara på livet och lärt mig att vara ödmjuk inför framtiden. Jag tycker att det är viktigt att känna balans med tillvaron. Har inga problem med att njuta av livet och spenderar det gärna tillsammans med mina kära, kaffe, choklad, naturen eller på olika äventyr! 
 
Kanske är du inne på samma mål, har du egna du tränar inför eller bara älskar träning och hälsa som jag? 
Varmt välkommen igen!
Kram
 
Kommentarer
Postat av: Anna H

Åh va fin Malin! Självklart följer jag dig här!!
kram

Svar: Roligt! Välkommen :) kram tillbaka!
None None

2012-11-24 @ 22:11:17
Postat av: Frida

Men fräsch blogg! Pepppande, inspirerande. Kul! Jag har själv funderat på Vasaloppet, men inte riktigt vågat ta steget. Ska bli kul och se hur du gör.. så kanske jag vågar mig på det nästa år.
Jag sprang 5 km idag! Har göteborgsvarvet som mål, men det är långt dit..!
kram på dig!

Svar: Glad jag blir. Den blir väl förmodligen inspirerande så småningom... hoppas jag :)
Har du? GÖR DET! Jag har väl inte tänkt igenom det särskilt noga, uta som du funderat ett tag. ´Men om det är läge eller ej..ingen aning. Men nu ska jag göra det i alla fall :) Hoppas jag kan bidra med några tips i alla fall! haha!

Roligt att du har varvet som mål. Det är en stor folkfest, sprang ju det i våras. 5 Km, kanon! Öka försiktigt bara för att undvika skador bara!
Hoppas du haft en bra helg. kram!
None None

2012-11-24 @ 22:31:35
Postat av: Tomas P

Kul. Snygg, det blir kul att följa dig.

Svar: Tack så mycket! Välkommen!!
None None

2012-11-25 @ 00:05:38
Postat av: Agnetha

Även jag har hittat hit.Ska bli spännande att följa.Kram

Svar: Härligt! Välkommen hit :)
None None

2012-11-25 @ 09:15:05
Postat av: Lina

Fin vännen!! Heja dig!

Svar: Tack gumman! Hejja dig meeee!
None None

2012-11-25 @ 14:24:27
Postat av: Rund är också en form!

Snygg bloggen blev! :-)

Svar: Tack så mycket!! Eller ja, Anna som gjort den är så duktig :) välkommen hit :)
None None

2012-11-25 @ 14:27:49
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com
Postat av: Cherie | Börja Spring

Vad härligt med ny blogg och ny energi :)

Svar: Ja det är tanken :) Så tack! Välkommen hit Cherie!!
None None

2012-11-25 @ 16:31:40
URL: http://mammacherie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0