Dagen efter julbord

Datum: 2012-12-08 Tid: 11:02:32 Allmänt / Lämna gärna en kommentar!
Hej hopp!
Det är en trött sjuksköterska som skriver här... sitter på jobbet och vi äter lite sen frukost här. Igår var det julbord med jobbet som gällde! Årets första för min del. Äter ju inte överdrivet mycket av julmat..., mest fisk- och den varmrökta laxen var sagolik men även en chokladtårta som var ett av det godaste jag ätit...!!! Arvingarna stod för underhållningen.. sån typ av dans är ju inte riktigt min grej precis. Så jag gjorde så gott jag kunde för att gömma mig, men fick offra mig ett par gånger. Typiskt. Sa ändå att jag hade en "knä-skada", haha! Det gick dom inte  på minsann :)
 
En super trevlig kväll med fina kollegor, tack för igår alla inblandade!
Blev dock lite sent, somnade nog inte förrän 01.30.. och klockan ringde 05.20..  Planen är ett långpass löpning med Mårten i em, hoppas jag piggnar. Om inte annat gör jag väl det då.
 
Nehe, upp och hoppa igen!
Hoppas ni har en trevlig lördag!
Kommentarer
Postat av: Agnetha

Ja du är rolig du.Dans är inget för mig heller brukar ha många ursäkter,bruka funka men åldern är skillnad.Kram Kram

2012-12-08 @ 13:41:07
Postat av: Agnetha

Ja du är rolig du.Dans inget för mig heller,brukar ha många ursäkter,det funkar kan va åldern.Var nu rädd om dig så syns vi på ett Pass.Kram Kram

Svar: Nej, ibland tycks inget funka av alla lögner som man kan hitta på. Man kommer helt enkelt inte undan :) JA, välkommen på fredagar framöver!
kram
None None

2012-12-08 @ 13:44:13
Postat av: Rund är också en form!

Chokladtårta kan ALDRIG vara fel!! ;-D

Svar: ALDRIG. Inte en chans. :)
None None

2012-12-08 @ 14:48:48
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com
Postat av: Malin

Hoppas långpasset blev härligt! För mig blev det 11 km i förmiddags. I perfekt vinterväder :) Jag är typ den enda av mina vänner som inte klagar på vädret. Hur går styrketräningen för dig då? Själv håller jag på att dra på simningen, för jag tycker den är trist... Nu blir det middag och sen slänga sig i soffan framför Så mycket bättre. Trevlig lördagkväll!
Kram

Svar: Bra där!!! Både för träningspasset och för att du gillar snön och vintern :) tummen upp fr den! jag fick till ett bra pass löpning, ljte tungt men ändå härligt! Styrketräningen...nja.. jag kämpar. Men får till 2 ggr i veckan i alla fall, max. Det där med 3 gånger... får väl skärpa mig. Domen kommer till veckan, när längdpremiären är :) Det kanske motiverar mig mer...haha!
Hur går det själv? Du är ju duktig som simmar också!!
Hoppas lördagen och så även idag var mysig! Kram på dig!
None None

2012-12-08 @ 18:04:16
Postat av: Saras Träningsblogg

Låter skoj och ett långpass får dig nog att piggna till :D

Svar: Tack för dina alltid så glada inlägg! Jag piggnade till :) Hoppas du haft en fin helg!!kram
None None

2012-12-09 @ 17:22:58
URL: http://monch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0